Палички з ходами, залежними від попереднього
Перегляд у форматі PDFЄ одна купка, яка спочатку містить ~N~ паличок. Двоє грають у таку гру. Спочатку перший може забрати з купки або 1, або 2 палички. На кожному подальшому ході кожен з гравців може забрати будь-яку кількість паличок від 1 до подвоєної кількості, щойно забраної суперником (обидві межі включно). Інших варіантів ходу нема. Ходять гравці по черзі, пропускати хід не можна. Виграє той, хто забирає останню паличку (можливо, разом з деякими іншими).
Напишіть програму, яка визначатиме, хто виграє при правильній грі обох гравців. Іншими словами, хто з гравців може забезпечити собі виграш, хоч би як не грав інший.
Вхідні дані
Єдине ціле число ~N~ — початкова кількість паличок у купці (~2 \leqslant N \leqslant 1234567~).
Результати
Єдине ціле число, або 1 (якщо перший гравець може забезпечити собі виграш, як би не грав другий), або 2 (якщо другий, як би не грав перший).
Приклади
Вхід
2
Результат
1
Вхід
3
Результат
2
Вхід
4
Результат
1
Вхід
5
Результат
2
Вхід
1024
Результат
2
Примітки
Ці приклади частково пояснені також у прикладах до наступної задачі «Палички з ходами, залежними від попереднього — інтерактив».
Оцінювання
1-й блок (тести 1-5) містить тести з умови, перевіряється завжди, але безпосередньо не оцінюється.
2-й блок (тести 6-10) містить усі значення з діапазону ~6 \leqslant N \leqslant10~ і оцінюється у 30% балів.
3-й блок (тести 11-20) має обмеження ~11 \leqslant N \leqslant 100~ й оцінюється у 20% балів.
4-й блок (тести 21-30) має обмеження ~101 \leqslant N \leqslant 1234~ й оцінюється у 20% балів.
5-й блок (тести 31-40) має обмеження ~12345 \leqslant N \leqslant 43210~ і оцінюється у 15% балів.
6-й блок (тести 41-50) має обмеження ~123456 \leqslant N \leqslant 1234567~ і оцінюється у 15% балів.
Для кожного окремо взятого блоку, бали нараховуються, лише якщо успішно пройдено всі тести блоку.
Коментарі