Кількакрокова гра на дереві рішень — xml
Перегляд у форматі PDFПостановка задачі ~в~ ~точності~ відповідає попередній («Кількакрокова послідовна гра на дереві рішень — 1»). ~Єдиною~ відмінністю є спосіб задання вхідних даних. Відповідно, смисл цієї задачі — дати можливість розв'язати попередню задачу, не пишучи перетворення з рядкового подання дерева у деяке внутрішнє.
Вхідними даними є xml, в якому серіалізоване відразу все дерево з усіма розгалуженнями й виграшами у «листках», а за посиланням https://ideone.com/cbuLi6 є готовий код, який вміє читати такий xml і десеріалізувати його у дерево, подане вузлами типу TreeNode.
Змінювати клас TreeNode можна, але тоді слідкуйте самостійно, як це зробити, не порушивши десеріалізацію з тих самих вхідних даних (змінювати вхідні дані через те, що Ви вирішили змінити TreeNode, ніхто не буде). Парсити вхідний файл самостійно теж можна, але тоді і розбирайтеся самостійно, як це робити, і втрачається головний смисл цієї задачі.
Наводити приклад в умові не будемо, бо навіть для невеликих дерев xml-файл виходить громіздким. Однак, тест, відповідний тесту з умови попередньої задачі, можна скачати звідси.
Результати
Програма виводить два числа в одному рядку, розділені пропуском: виграші, які мають отримати 1-й та 2-й гравці відповідно, якщо застосувати алгоритм зворотньої індукції.
Коментарі