Нім — 0
Перегляд у форматі PDFЄ три купки, кожна з яких містить деяку кількість паличок. Двоє грають у таку гру. Кожен з гравців на кожному своєму ході може забрати з будь-якої однієї купки будь-яку кількість паличок, від 1 до зразу всіх паличок цієї купки. Палички можна лише забирати (ні додавати, ні перекладувати з купки в купку не можна). Ніяких інших варіантів ходу нема. Коли купка стає порожньою (кількість паличок=0), гра просто продовжується для решти купок. Ходять гравці по черзі, пропускати хід не можна. Виграє той, хто забирає останню паличку (можливо, разом із ще деякими) з останньої купки. (Інакше кажучи, виграє той, після чийого ходу не лишається жодної палички в жодній купці.)
Напишіть програму, яка визначатиме, хто виграє при правильній грі обох гравців. Іншими словами, хто може забезпечити собі виграш, хоч би як не грав інший.
Вхідні дані
Єдиний рядок містить рівно три цілих числа, кожне в діапазоні від 1 до 40 – початкові кількості паличок у кожній з купок. Серед них можуть бути як однакові, так і різні.
Результати
Єдине ціле число, або 1 (якщо перший гравець може забезпечити собі виграш), або 2 (якщо другий).
Приклади
Вхід
2 3 4
Результат
1
Вхід
2 5 5
Результат
1
Вхід
1 2 3
Результат
2
Коментарі